2015-12-05 |15:41:42 | Kategori:Övrigt

Kicks

 
 
 
Jag vaå från ingenstans såg jag Arianas perfum. Ari by Ariana!!!!! Jag kom i shock och nu vet nog att i min släkt vad de ska köpa till mig i jul. Om jag kan hålla mig så länge :)
 
r inte på kicks på nätet och sån ingenstans såg jag Arianas perfum. Ari by Ariana!!!!! Jag kom i shock och nu vet nog att i min släkt vad de ska köpa till mig i jul. Om jag kan hålla mig så länge :)
ån ingenstans såg jag Arianas perfum. Ari by Ariana!!!!! Jag kom i shock och nu vet nog att i min släkt vad de ska köpa till mig i jul. Om jag kan hålla mig så länge :)
Perfumen finns bara i vissa utvalda butiker. Man kan betsälla perfumen på kicks hemsida. (kicks.se)
 
 
 
Arlandastad, Arvika, Farsta, Halmstad, Hässleholm, Järfälla, Kalmar, Kållered, Linköping, Malmö, Norrköping, 
Nödinge, Piteå, Solna, Stenungsund, Söderhamn, Uddevalla, Uppsala, Vällingby, Västerås
 
Priser: 30ml = 345
           50ml = 445
         100ml = 545
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: