2015-03-05 |22:12:18 | Kategori:Övrigt

Sången om Ariana?

Nathan Sykes har bekräftat en av hans låtar på han uppkommande solo album kommer att vara om hans förhållande och när dom gjorde slut. Det är ingen dåligt blod mellan dom och han har sagt att Ariana kommer att lyssa på den och säga "så du har såna känslors". Idag så släppte Nathan en låt som heter "More Than You´ll Ever Know" (MTYEK) när jag hörde låten så tänkte jag om låten var om Ariana. Jag älskar låten och Nathan röst så jag super taggad på hans album och har bekräftat att han har gjort en låt med Sam Smith. Jag tyckte att Ariana och Nathan gjorde vacker musik och dom var super söta till sambands. Ariana och Nathan lärde känna varandra när dom spelade "Almost is never enought" för "The Mortal Instruments: City of Bones" låten kom också med Arianas första album "Yours truly". Lägger upp båda klippen så får ni säga om ni tror att låten är om Ariana :)

 
           
 
           

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: