2015-03-01 |22:06:45 | Kategori:Covers

Glee cover

Hater gona hate.... Glee fansen tycker att detta är bättre än Aris (samma med Problem) folk reagerar så stark på detta är att Sean ex är ju med i Glee och där kommer allt hatet i från. Jag tycker det är tråkigt att man skriver så många hatande, kränkande kommentaren och folk tror att det är okej bara för att dom är kända MEN DET ÄR DET INTE. Av covern på Problem så gillade jag originalet mest för jag gillar mer Ariana röst och hon äger ju den helt live. Jag tror inte att jag hade gillat sången om det inte varit Ari som sjöng den. Denna covern tycket jag var bättre än den förra men originalet är fortfarande best. Jag är svag för Lea röst, jag tycker om denna versionen mycket men varje gång jag lyssnar på originalet så tycker jag att den blir bättre. Ariana har den bästa kvinnliga sång rösten just nu i världen tycker jag. Men alla har rätt till en åsikt och man ska respektera det, Sprid kärlek inte hat <3

 
 
               

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: