2015-02-21 |11:30:58 | Kategori:Övrigt

Hej

Hej jag heter Andrea och är 16 år. Jag ska hjälpa Johanna med att blogga så de blir mer skrivet på bloggen. Men jag tänkte presenterna mig lite först. 

Båda mina föräldrar lever men dom bor inte tillsammans dom har varit skilda snart 8 år. Jag bor med mina mamma och hennes pojkvän/sambo. Jag har en storebror som är 24 ska fylla 25 i sommar. Jag har dock inget husdjur skulle vilja ha en hund men min storebror har en katt som heter Kompis.

På friten så pluggar jag, spelar teater, tränar, umgås med vänner och tittar på serier.

Mina favorit film är Bruce den allsmäktige (samma som Ariana om ni inte visste det) den var min favorit innan jag fick reda på att det var henne. 

Jag är mer en serie människa än en film människa, jag har många favoriter men min absoluta favoriter är.  Pretty little liars, the vampire diaries, how i met your mother och klassikerna The O.C och Gossip girl.

Jag upptäckte inte Ariana som dem flesta viva nickoldien för jag titade inte på den kanalen. Jag kommer pinsamt inte ihåg när jag började lyssna på henne, det var tidigt i somras för jag gick igenom en svår period i mitt liv då hittade jag på något sätt Ariana musik och sen är det ända jag vet att jag blev ett super fan på någon sekund. 

Mina favorit låtar är, Problem, Break Free, Bang Bang, My Everything, One Last Time, The Way, Almost Is Never Enough, Love Is Everything och Santa Tell Me.

Men vi alla har en super favorit och min är Tattooed Heart. 

Så det var lite om mig om det är något så är det bara att fråga. Kommer att lägga på några inlägg om dagen men lite mer idag :) 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: