2015-04-20 |21:23:21 | Kategori:Kärlek

Big Grande över

Ariana och Sean är gjort slut efter 8 månader. DETTA ÄR INTE SKÄMT!!!!! Båda har kommit ut och sakt att de bryr sig om varandra och ska vara vänner. Dom gjorde tydligen slut för en vecka sig. Hoppas att dom mår bra. Jag tror inte att det handlar on Justin Bieber som vissa gör. Jag tror at det handlar om att dom båda är upptagna med sina egna liv men man vet aldrig :( men Ariana är tillbaka på marknaden men har ni alltid önskat att hon skulle dejta? 
Postat av: Anonym

Du borde kolla upp din stavning innan du lägger ut ngt..

2015-04-25 @ 14:32:16
Postat av: Ebba

Hej! Fin blogg! Ville bara fråga ifall du har lust att kolla in min blogg och sedan skicka feedback? Tack så mycket! ♥

Svar: Hej jag tycker att den är väldigt fin, men styck indela i menyn om dennes liv i kategorier så blir det enklare att läsa. Och sen bara blogga på :)
None None

2015-04-25 @ 21:40:50
URL: http://arianaswe.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: